10.11.2009

un actor numit DINICĂ


Actorul Gheorge Dinică va zâmbi veşnic. E într-o pauză puţin mai lungă, dar e cu noi.
Lume, lume trecătoare...
Fie-i ţărâna uşoară!

Un comentariu:

  1. nu stiu cum naiba fac dar eu aud de " actorii astia renumiti" doar atunci cand decedeaza, eu zilnic aud de marian valorosu'de nu stiu ce preot homosexual de daniela gyorfi etc.in incercarea mea de a-mi imbunatati cultura cinematografica romaneasca am vizionat niste filme romanesti si am fost profund dezamagit , niste filme atat de proaste nu credeam ca se pot face . intr-un film romanesc un tip mananca ciorba in timp real 7-8 minute a durat secventa ..incredibil!.in filmele istorice sunt dezastruoase , actorii aia nu interpreteaza niste personaje istorice ci niste statui ?! pai, ba frate mihai viteazul mai si injura, plangea, bea, nu doar spunea odata la 15 minute " ostenii mei ..la lupta!"sunt perfect convins ca daca al pacino , robert de niro s-ar fi nascut in romania nu ar fi avut nicio sansa ca actori deoarece le lipsea " profunzimea" cum afirma libidinosul de sergiu nicolaescu.in romania s-au facut filme care sa placa la 3 oameni , aia din comisia aia de la nu stiu ce festival de film romanesc nu si pentru popor. prefer sa ma uit la terminator 2 de 10 ori decat sa vad un film romanesc. asadar numele asta de dinica nu-mi spune mai mult ca ..nicoleta luciu sau fetele bambi mai ales ca in ultimul timp juca prin telenovele de rahat.

    RăspundețiȘtergere