04.01.2010

REGELE



LA MULŢI ANI, dragi cititori de MIHAELA :)!!!
Prima postare pe blog în 2010, dar o să scriu despre lucruri din 2009:))
Pe scurt, în preajma Crăciunului am vizitat Familia Regală la Săvârşin, fiind invitaţi la un colind (un grup). Cred că, întâlnirea cu Regele a fost una dintre cele mai puternice emoţii ale anului trecut:))
Când m-am trezit faţă în faţă cu Majestăţile Lor, nu mai ştiam nici cum mă cheamă:D
De ce atâtea emoţii? Pentru că, personal, am respect pentru ceea ce a însemnat în istoria acestui popor perioada monarhică şi Familia Regală şi pentru că cel mai mare român, din punctul meu de vedere, este un neamţ. Pe de altă parte , ca un licenţiat în istorie, am citit atât de mult despre personalităţi ca Regele Mihai I, încât, când l-am avut în faţă mi s-a părut că... nu e adevărat!!
La castelul de la Săvârşin, am dat peste un Rege şi o Regină mult mai dinamici decât la tv, foarte simpatici, cu un aer jovial şi chiar glumeţ.
Orice s-ar spune, modestia şi buna-creştere sunt depistabile de la distanţă şi peste veacuri.
PS: îi mulţumesc bunicii mele pentru toate poveştile copilăriei, care aveau ca personaj un rege tânăr şi frumos numit Mihai :)) (bunica-mea a fost mai tare la vremea ei decât Wikipedia :)))

2 comentarii: