04.02.2010

20 de răspunsuri

Tocmai când "dinamica" avea de suferit pe blogul meu (din motive care şi pe mine mă depăşesc), primesc o leapşă prinsă într-o postare sub formă de ciorbă. Pătrunjelul Verde îmi aruncă provocarea de a spune 10 de lucruri de care îmi este frică şi alte 10 care au efect invers.
Menţiunea Pătrunjelului este că trebuie să fiu sinceră!. .... o să fiu.... e prea frig afară ca să mint :D.
Aşadar:
Imi este frică:
1. că trebuie să scriu de ceea ce îmi este frică. adică, ce, sunt la psiholog acum?
2. de înălţime
3. de proştii care se cred deştepţi
4. de profesorul de matematică din şcoala generală (şi acum, da, şi acum) :)
5. să folosesc aparate electrice- electronice- electrocasnice în momentul în care le cumpăr, de teamă să nu le stric
6. îmi este frică să nu iau viruşi pe calculator (deşi am luat o grămadă :D)
7. mi-e frică de şerpi (poate se pune că mi-e scârbă şi de şoareci, ca să nu trebuiască să-mi enumăr aici toate vulnerabilităţile :)))
8. vorba Pătrunjelului, mi-e frică că o să mi se audă gândurile
9. mi-e frică de canalele de pe străzi
10. mi-e frică de Dzeu (chiar pe primul loc se situează frica asta)

Nu imi este frica:
1- 10. NU mie frică de nimic, cu excepţia fricilor enumerate mai sus :D

2 comentarii:

  1. treaba e facuta doar pe jumatate .de fapt sunt 20 de intrebari asadar urmatorul post dorim sa cuprinda si restul . ca si inspiratie puteti sa folositi serbandan.wordpress si patrunjelverde.
    multumim

    RăspundețiȘtergere
  2. dan, eu am priceput 10 + 10= 20
    deci, lamuriti-ma!

    RăspundețiȘtergere