21.05.2009

începem războiul!!dar cu ce armată?

De la Niţă la Ghiţă, nu e poate mare diferenţă după părerea unora, dar de la Aramata I la Armata a II-a, este din punctul meu de vedere!!
Când am auzit ştirea la radio, despre subiectul greşit la teza unică de la Istorie, pentru clasa a 8-a, am crezut că nu am înţeles bine. Au greşit ei la Limba Română, la Istorie o să fie atenţi, mi-am spuns liniştitor în gând. Eroare de pilotaj! Nu au fost atenţi, şi au greşit, din nou.
Astăzi, se putea pierde o mare bătălie, deoarece Istoria prin intermediul acestei teze unice, lua o ţeapă originală. Elevii, au fost la un pas să devină comandanţii unor armate...debusolate... adică Armata I sau Armata II?
Pe loc REPAUSE soldaţi!! De data asta aţi scăpat la fix copiii....de data asta, zic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu