21.05.2009

zeul



Fără exagerare, cred că Mircea Lucescu, a fost aseară un fel de zeu coborât din Olimpul aglomerat.
Deşi nu m-am uitat la meciul dintre Şahtior Doneţk şi Werder Bremen, am aflat din presă, care a vuit astăzi, vis-a-vis de victoria lui Lucescu M. Nu e puţin lucru !! Victoriile în fotbal, şi nu numai, mai trebuie şi muncite, iar omul ăsta chiar munceşte şi se vede.
Nu mă pricep la fotbal mai deloc, însă ca oameni şi ca antrenori, nu ştiu de ce, Luceştii îmi dau un sentiment de încredere. De-ar fi măcar într-un ceas bun şi pentru naţionala noastră, care a dezamăgit în ultimul timp.
Aşadar, aseară Mircea Lucescu, a fost sultanul Istanbulului, kaiserul nemţilor, ţarul ucrainienilor şi regele românilor. La mai mare, Nea Mircea, că mai e loc!!
Mi-a plăcut poza cu tricolorul, mi-a dat, aşa, o mică tresărire, chestie de orgoliu, că dom'le e român de-al nost'. Asta, ca să ştie toţi!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu