31.05.2009

şi eu, care credeam în minuni...

PNL este un partid care apelează foarte mult în discurs la trecut, la Istorie. Într-adevăr, PNL este primul partid înfiinţat în Vechiul Regat. Incontestabil aşa este, însă apare acum întrebarea: -ce mai are partidul Brătienilor din alte vremuri, cu partidul crino-patricienilor din prezent? Răspunsul este nimic!!
Urmăream în presă zilele acestea declaraţiile electorale (căci Crin Antonescu este nu numai în campanie pentru europarlamentare, ci şi în campanie pentru prezidenţiale) ale liderului PNL, şi am rămas surprinsă de mesajul nul pe care l-au transmis acestea.
Atacuri, atacuri, şi iar atacuri. Ba că pipiţele nu au ce căuta în politică- aluzie la EBA, ba că una, ba că alta. EBA a fost subiectul preferat!
Domnule Antonescu, am crezut că eşti un DOMN, am crezut că ai discurs politic nu lătrătură electorală, şi am mai crezut că PNL-ul, cu tine preşedinte, va aduce poate, măcar puţin, cu PNL-ul Brătienilor.
M-am înşelat, îmi asum greşala şi mai adaug doar atât: PNL-ul e îngropat la conacul de la Florica.
Crino- patricienii, orbanii, noricii şi ceilalţi, nu au stofă de făcut ISTORIE, ci de îndurat istorie... iar asta o spun cu regret.
Liberalii autentici, nu mai sunt de ceva vreme în PNL!

Un comentariu:

  1. tu compari pulifrici si gunoaiele din politica de azi cu vechiul PNL al bratienilor? e ca si cum ai face o paralela intre mercedes si lastun

    RăspundețiȘtergere