29.07.2009

ce merge prost, nu se termină repede

Zicala asta funcţionează în cazul meu, la modul optimist. De patru zile am abandonat blogul din lipsă de chef, din stare de vacanţă şi din toropeală de căldură. Dar, ca să explic titlul, vă spun că în aceste ultime zile, am avut parte doar de ghinion (o fi fost din cauză că nu am mai postat nimic pe blog?). Deci, telefonul fix a avut o cădere, sistemul de boxe al calculatorului a suferit o şifonare, telecomanda televizorului s-a dus pe apa sâmbetei, noua telecomandă nu funcţionează (din cauză probabil că e nouă, cine ştie?).
Plus că, şi doctorul mi-a depistat o tensiune arterială nu tocmai corepunzătoare, cică, vârstei! Mno, bine domnu' doctor o să o supraveghez, promit.
Iar cireaşa de pe tort în toată acestă tărăşenie, e faptul că momentan sunt şi fără micuţa Viperă Galbenă (scumpa mea maşină), care are un mic guturai de vară.
Ce mai urmează? Sper că nimic, doar am spart ghinionul cu postarea aceasta.
PS: sper să nu îmi explodeze laptopul sau să îmi cadă netul, ar fi genial.
PS 1: şi tot optimistă la maxim rămân, cum mă ştiţi :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu