09.09.2009

ţineţi minte trei cuvinte?


Nati Meir Preşedinte? Pe când asta? Doar nu vă aşteptaţi să fie în acest an??!! O să fie probabil într-o altă dimensiune a timpului, a spaţiului, a normalului, a politicii etc., sau într-un limbaj mai simplu, atunci când marmota nu va mai înveli ciocolata în staniol...momentan o înveleşte.
Aşadar, deci, şi apropo, Nati, nu napolitanele alea buune, ci politicianul ăla stupid, se vrea Preşedinte- e drept nu e singurul, dar despre ceilalţi o să scriu curând.
...Din întâmplare îi văd adresa blogului pe un sait. Intru cu teamă...văd care e treaba şi "trag" uşa repede după mine!! De citit nu am apucat să citesc decât că pe Nati, îl ajută Adi Minune în campanie. Adi, care, cică, s-a supărat pe PSD, el fiind un veeeechi psd-ist. Cam asta trebuie reţinut despre campania lui Nati!
Omul nostru foloseşte toate reţelele de comunicare şi socializare prin Internet, dar asta, probabil doar ca să fie în pas cu moda, căci rezultate...în cincinalul din secolul 25.
În concluzie, Nati o să ajungă preşedinte când eu o să ajung pe Lună, iar şansa este de una la 25 de miliarde să ajung, deoarece am rău de înălţime- deci ,nu mă desprind de Pământ.
PS: cel mai mult îmi place frizura lui Nati, complicata, puţin rebelă şi în ton cu anotimpurile :)
Cu Nati Meir înainte...de sfârşit!

Un comentariu: