01.06.2009

copiii părinţilor








Azi dimineaţă, mama mi-a zis La Mulţi Ani! Mamă, ce ai? Nu e ziua mea, abia mai încolo! Hm, zice mama, ba e ziua ta şi a copiilor care mai cred în copilărie.
Păi da, pentru mama o să fiu copil până la 70 de ani probabil, ceea ce la drept vorbind chiar îmi place, îmi dă un sentiment de fericire la modul cel mai simplu.
Suntem copii părinţilor noştrii şi atunci când greşim poate tonul în faţa lor, şi atunci când îi ajutăm la ceva treburi gospodăreşti.
Oricum, eu azi de 1 iunie, am facut grevă. Nu, nu pentru scăderea preţului petrolului, de asta se ocupă OPEC, ci am fost în grevă împotriva maturizării. Susţin copilăria, pentru că avem nevoie de ea.
PS: această postare beneficiază în exclusivitate de fotografii din timpul copilăriei. Eu şi Mishu- el în rol de frate :)).

Un comentariu: