28.06.2009

întrebările lui Proust, răspunsurile mele

Am tot auzit de acest chestionar a lui Proust, am dat o căutare Google, şi l-am depistat. Am salvat manopera şi l-am completat şi eu.

CHESTIONARUL LUI PROUST

1.PRINCIPALA MEA TRASATURA - perseverenţa
2.CALITATEA PE CARE DORESC SA O INTALNESC LA UN BARBAT- onestiatea, umorul,gentileţea
3.CALITATEA PE CARE O PREFER LA O FEMEIE - simplitatea
4.CE PRETUIESC MAI MULT LA PRIETENII MEI - faptul că mă ridică când sunt doborată
5.PRINCIPALUL MEU DEFECT- visatul cu ochii deschişi...ar zice unii
6.INDELETNICIREA MEA PREFERATA- cititul
7.FERICIREA PE CARE MI-O VISEZ - să scriu o carte
8.CARE AR FI PENTRU MINE CEA MAI MARE NENOROCIRE- dispariţia celor apropiaţi
9.LOCUL UNDE AS VREA SA TRAIESC- Viena secolului XIX, sau Australia indiferent de perioadă, preferabil după colonizare, că nu aş vrea un dialog zilnic doar cu mine însămi ori cu marsupialele din zonă :)
10.CULOAREA MEA PREFERATA - albastrul cerului
11.FLOAREA CARE-MI PLACE - trandafirul roşu care transcede în portocaliu (prietenii ştiu de ce!!)
12.PASAREA MEA PREFERATA - gaina (pentru utilitate), vulturul (pentru agilitate)
13.PROZATORII MEI PREFERATI - Camil Petrescu, G.G. Marquez, G Liiceanu, J. Updike, M. Eliade (liceu-i baza)
14.POETII MEI PREFERATI - Eminescu, Voiculescu, Arghezi, Blaga, Topârceanu
15.EROINELE MELE PREFERATE DIN LITERATURA - Otilia (enigmatica), Ela Gheorghidiu
16.EROII MEI PREFERATI DIN LITERATURA - Ştefan Gheorghidiu, Felix (enigmaticul)
17.COMPOZITORII MEI PREFERATI - Mozart, Wagner, Beethoven
18.PICTORII MEI PREFERATI – renascentiştii V. van Gogh, şi J. Bosh
19.EROII MEI PREFERATI DIN VIATA REALA - părinţii mei (the best of the best)
20.CE URASC CEL MAI MULT - ipocrizia şi minciuna
21.CALITATEA PE CARE AS VREA S-O AM DIN NASTERE - să ştiu să cânt la pian şi să pictez- dar nu m-a nimerit nicio asemenea calitate în mod desăvârşit
22.CUM AS VREA SA MOR - în somn, la bătrâneţe
23.GRESELILE CE-MI INSPIRA CEA MAI MARE INDULGENTA - cele involuntare
24.DEVIZA MEA - tot raul merge (încet) spre bine!! (şi chiar cred în deviza asta)

Acestea sunt răspunsurile din spatele scenei:))

EDIT PIAF -"Je ne regrette rien"
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu