09.06.2009

greaţă


Vadim a ajuns europalrlamentar, am mai scris despre acest dezaxat şi echipa lui mirobolantă. Nu sunt adepta unu limbaj foarte dur, dar nu mai suport. L-am văzut ieri pe Tribun (iar mă ia greaţa), la tv.
Ce zicea? Că iar a fost fraudat (nu ştiu cum, mai rezistă hârtiile alea de pe care citeşte?), că el va apăra toţi românii în Parlamentul European (de cine? habar nu am, de invazia marţienilor, cred, noi nu i-am cerut să ne apare de nimic. adică chiar nu mă simt ameninţată), a avut iar o flegmă verbală pentru unguri....practic aberaţiile obişnuite.
Divinitatea mi-a dat o bucurie nesperată în toamnă la parlamentare când am văzut că PRM-ul, a luat-o în bot. Acum, Dumnezeu m-a dezamăgit un pic când i-am văzut europarlamentari pe Vadim şi Gigi, celălalt mirobolant, dar cum speranţa moare ultima, aştept şirea despre plecarea (abandonare, îndepărtare, ori ce o fi) ăstora din PE. O să vină şi ştirea asta într-o zi.
Apropo, Gigi, iar o luă peste ochi- nu a primit omu' dreptul de a părăsi ţara.
Deci, Dumnezeu nu doarme, nu vă zic!!

2 comentarii: